Comunidad Valenciana
Comunidad Valenciana
0

ELS DIMARTS NEGRES D’AMNISTIA INTERNACIONAL I COSECHA ROJA

02/04/2019 @ 7:00 pm – 9:00 pm – Us esperem el DIMARTS 2 D’ABRIL a les 19 hores, en el Sporting Club Russafa per parlar de la novel·la “BETIBÚ” de Claudia Piñeiro. Amb la participació de Miguel Mora, Director de la revista Contexto CTXT. En el Club de Camp La Maravillosa apareix degollat Pedro Chazarreta. Tot fa suposar que es tracta d’un suïcidi. […]

Mapa no disponible

Data/Hora
Date(s) - 02/04/2019
7:00 pm - 9:00 pm

Localització
Sporting Club Russafa

Categories No Categories


Us esperem el DIMARTS 2 D’ABRIL a les 19 hores, en el Sporting Club Russafa per parlar de la novel·la “BETIBÚ” de Claudia Piñeiro.

Amb la participació de Miguel Mora, Director de la revista Contexto CTXT.

En el Club de Camp La Maravillosa apareix degollat Pedro Chazarreta. Tot fa suposar que es tracta d’un suïcidi. Però el treball d’investigació d’una escriptora i dels periodistes del Diario el Tribuno fan que es descobrisca la realitat del que ha ocorregut.

Nuria Iscar és una gran escriptora, se la va anomenar  “La dama negra de la novel.la argentina”. Després dels èxits obtinguts, va escriure una novel.la d’amor que va ser un rotund fracàs que la va deixar fora del món de la literatura. Ara, escriu un llibre per encàrrec.

Jaime Brena és periodista del Diario del Tribuno, ex responsable de la secció de policials, i que ara està en la secció de societat.

El “pibe” de policials, subsistut de Brena en aquesta secció, sempre està navegant per Twiter o “googleant”, junt amb Brena i Nuria, du a terme la investigació d’aquesta història.

 

Claudia Piñeiro va nàixer a Buenos Aires. És escriptora, dramaturga, guionista de televisió i col.laboradora de diferents mitjans gràfics. Ha obtingut diversos premis nacionals i internacionals per la seua obra literària, teatral i periodística.

És autora de les novel.les Las viudas de los jueves, Tuya, Elena sabe, i Las Grietas de Jara. Ha publicat també els relats per a xiquets Un ladrón entre nosotros, i Serafín el escritor y la bruja. I també l’obra de teatre Cuanto vale una heladera i el  Drama Un mismo arbol verde.

Les seus obres s’han traduït a diverses llengües i són llegides per milers de lectors en diferents parts del món.

 


LOS MARTES NEGROS DE AMNISTIA INTERNACIONAL Y COSECHA ROJA

Os esperamos el MARTES 2 DE ABRIL a las 19 horas, en el Sporting Club Russafa para hablar de la novela “BETIBÚ” de Claudia Piñeiro

Con la participación de Miguel Mora, Director de la revista contexto CTXT

En el Club de Campo La Maravillosa aparece degollado Pedro Chazarreta. Todo hace suponer que se trata de un suicido, pero el trabajo de investigación de una escritora, y de los periodistas del Diario el Tribuno, hace que se vaya descubriendo la realidad de lo que ha ocurrido…

Los protagonistas son Nuria Iscar, una gran escritora, conocida como  La dama  negra de la literatura Argentina, que tras escribir una novela  de amor, que fue un rotundo fracaso  que la dejo fuera del mundo literario ,  ahora  se ve obligada a escribir  un libro por encargo. Jaime Brena, periodista del Diario El Tribuno, ex responsable de la sección de policiales, y que ahora está en la sección de sociedad. Y el pibe, el sustituto de Brena en la sección de policiales, siempre navegando por Twiter o “googleando” que junto con Brena y Nurit llevará a cabo la investigación.

 

Claudia Piñeiro, nació en Buenos Aires. Es escritora, dramaturga, guionista de televisión, y colaboradora de distintos medios gráficos. Ha obtenido diversos premios nacionales e internacionales por su obra literaria, teatral y periodística.

Es autora de las novelas “Las viudas de los jueves”, “Tuya”, “Elena Sabe” y “Las Grietas de Jara”. Ha publicado también los relatos para niños “Un ladrón entre nosotros” y “Serafín el escritor y la bruja”. Como también una obra de teatro “Cuanto vale una heladera” y  “Un mismo árbol verde”.

Sus obras se han traducido a varias lenguas, y tiene  miles de lectores en distintas partes del mundo.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *