Comunidad Valenciana
Comunidad Valenciana

VAL Com altres anys enrere, aquest no ha pogut ser diferent i entre el 16 i 22 d’agost, hem acudit al festival el Rototom celebrat a Benicàssim. Música, més música i reivindicació que no podria faltar; aquest any, dues qüestions, la situació d’inmigrants i aquells que és llancen a la mar en procurar una vida […]

VAL

Com altres anys enrere, aquest no ha pogut ser diferent i entre el 16 i 22 d’agost, hem acudit al festival el Rototom celebrat a Benicàssim.

Música, més música i reivindicació que no podria faltar; aquest any, dues qüestions, la situació d’inmigrants i aquells que és llancen a la mar en procurar una vida millor, la tasca que porta endavant la Proactiva Open Arms, ens va ser presentada; com aixi mateis d’altres importants per la sostenibilitat del món.

No es pot deixar de gaidó, la tenda VIOLETA, relacionada en tot allò que significa la lluita contra la violència de gènere.

Bo, uns quants dies de festa, barrejant en reivindicacions de tot tipus.
Amnistia Internacional, presenta dues companyes,la situació en Líbia i la recollida de firmes en favor dels 11 de Turquia, “entre ells Taner Kiliç i Idil Eser”, membres de A.I. empresonats, i avui tots lliures, baix el càrrec, segons les autoritats per delits relacionats amb “terrorisme” -acusació impensable- sols estaven defensant el DDHH.

Pensem que la nostra presencia ha estat important i per tant, continuarem defensant les nostres idees.

 

 

 

 

 

CAS

Como otros años atrás, este no ha podido ser diferente y entre el 16 y 22 de agosto, hemos acudido al festival del Rototom celebrado en Benicàsim.

Música, más música y  reivindicaciones que no podían faltar; este año, dos cuestiones importantes, la situación que padecen los inmigrantes y aquellos que se lanzan al mar para conseguir una vida mejor, trabajo que desarrolla Proactiva Open Arms, que  nos fue presentada; cómo otras materias importantes por la sostenibilidad del mundo.

No se puede dejar de lado, la tienda VIOLETA, relacionada en todo aquello que significa la lucha contra la violencia de género.

Ha sido una mezcla de unos cuántos días de fiesta, junto una serie de   reivindicaciones de todo tipo.

Por ello en esta ocasión Amnistía Internacional ha presentado dos campañas; una la situación actual en Libia y por otra parte, se recogieron firmas pidiendo la libertad de los 11 de Turquía, “entre ellos Taner Kiliç y Idil Eser”, miembros de A.I. encarcelados, y hoy todos libres, bajo el cargo, según las autoridades por delitos relacionados con “terrorismo” -acusación impensable- sólo estaban defendiendo los DDHH.

Pensamos que la nuestra presencia ha sido importante y por lo tanto, continuaremos defendiendo nuestras ideas

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *